Peter Löfqvist - Fotograf i Trelleborg

peter@studiobla.se : www.studiobla.se : tel 0708-310197 : Bröllopsfoto - Barnfoto - Porträttfoto - Reklamfoto - Skadefoto - Id-foto - Körkort - Företag

söndag 8 april 2012

BRÖLLOPSFOTOGRAFERING
Trelleborg - Vellinge - Svedala

Eftersom förfrågningarna på bröllopsfotograferingar tilltar har jag valt att göra ytterligare anpassningar i verksamheten för att möta den efterfrågan..
Jag har bland annat utformat en prislista bara för just bröllop. 

Den hittar ni härhttp://www.studiobla.se/priser---broumlllop.html.
Ni hittar också lite viktiga saker att tänka på inför ert bröllop så att ni skapa bästa möjliga förutsättningar för att få bilder ni kan glädjas över i många år sen.
I övrigt så kommer jag förutom Trelleborg att satsa speciellt på Vellinge och Svedala eftersom det ligger geografisk väldigt fördelaktigt för mig.
Samarbeten med guldsmed, hårsalong, och andra ser jag positivt på.

Fotograf i Trelleborg, Vellinge, Svedala, Skåne


Bröllopsfotograf i Trelleborg - Vellinge - Svedala