Peter Löfqvist - Fotograf i Trelleborg

peter@studiobla.se : www.studiobla.se : tel 0708-310197 : Bröllopsfoto - Barnfoto - Porträttfoto - Reklamfoto - Skadefoto - Id-foto - Körkort - Företag

tisdag 23 december 2014

Nedräkning till Nakuru Kenya.

Nedräkningen fortsätter.

Nu är det mindre än 3 veckor tills jag går på Afrikansk mark.
Alla vaccinationer är gjorda, biljetter är bekräftade och ett preliminärt arbetsschema börjar ta form.
Jag har läst på lite Swahili och i somras tog jag en tur till Ystad djurpark för att försöka få lite känn på hur djurlivet är..
Min huvudsakliga uppgift är att fånga det fantastiska arbetet som görs av organisationen dandelionafrica gör för att förbättra livsvillkoren för de utsatta.
 Slättens ideella hjälporganisation ihärdiga arbete gör det möjligt. Det är en ära för mig att få tillfälle att bidra genom att följa arbetet på plats i Kenya och ta med mig mina upplevelser hem för att dela med alla.
Jag kommer att blogga kontinuerligt även på plats när det finns möjlighet, så följ gärna med på resan..
Och se vad alla fantastiska bidrag faktiskt betyder och vilken skillnad det gör..





© 2014 Peter Löfqvist - Barn & Bröllops Fotograf i Trelleborg.